Lietuvos archeologijos draugija kartu su partneriais iš Lietuvos, Slovėnijos ir Rumunijos dalyvauja tarptautiniame partnerysčių projekte “ReCreate History through 3D, Game Design and Virtual Reality”, kurio metu kuriama nauja mokymo priemonė, apjungianti kultūros, archeologijos paveldą ir inovatyvias 3D technologijas!
Projekto veiklos, skirtos 9-12 klasių moksleiviams, suteiks galimybę kūrybiškai ir inovatyviai tyrinėti bei pristatyti vietinius ir kitų Europos šalių kultūrinio paveldo objektus.
Projekto metu moksleiviai kurs 3D vizualizacijas ir 3D žaidimus, kuriuos pristatys panaudodami istorijų pasakojimo (angl. Storytelling) technikas.
Projekto tikslai:
1. Sukurti ReCreate History 3D: žaidimų dizaino, virtualios realybės ir pasakojimų mokymo priemonę, kurią sudaro pamokų medžiaga, mokytojo gairės ir rekomendacijos, kaip naudoti modernius mokymo įrankius.
2. Išbandyti šį intelektualinį produktą šalyse partnerėse, siekiant įvertinti mokymo programos kokybę bei prireikus ją tobulinti.
3. Skatinti mokytojų įvairių kompetencijų ugdymą, pasitelkiant naujai kuriamą mokymo priemonę.
4. Įtraukti tikslinės grupės mokinius į įdomią edukacinę veiklą, siekiant skatinti jų kūrybiškumą, ugdyti technologinius, socialinius įgūdžius bei didinti domėjimąsi savo krašto istorija bei kultūros paveldu.
5. Skleisti projekto intelektualinę produkciją mokyklinio švietimo, valstybinio, nevyriausybinio, jaunimo ir kituose sektoriuose.
1. Sukurti ReCreate History 3D: žaidimų dizaino, virtualios realybės ir pasakojimų mokymo priemonę, kurią sudaro pamokų medžiaga, mokytojo gairės ir rekomendacijos, kaip naudoti modernius mokymo įrankius.
2. Išbandyti šį intelektualinį produktą šalyse partnerėse, siekiant įvertinti mokymo programos kokybę bei prireikus ją tobulinti.
3. Skatinti mokytojų įvairių kompetencijų ugdymą, pasitelkiant naujai kuriamą mokymo priemonę.
4. Įtraukti tikslinės grupės mokinius į įdomią edukacinę veiklą, siekiant skatinti jų kūrybiškumą, ugdyti technologinius, socialinius įgūdžius bei didinti domėjimąsi savo krašto istorija bei kultūros paveldu.
5. Skleisti projekto intelektualinę produkciją mokyklinio švietimo, valstybinio, nevyriausybinio, jaunimo ir kituose sektoriuose.
Projekte taip pat dalyvauja:
VšĮ Robotikos mokykla (pareiškėjas) / Lietuva
Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazija / Lietuva
STEP Institute / Slovėnija
Gimnazija Jurija Vege Idrija / Slovėnija
Predict Consulting / Rumunija
Colegiul Tehnic “Gheorghe Asachi” / Rumunija
Erasmus+ KA2 Projekto Nr. 2020-1-LT01-KA227-SCH-094767.
Daugiau informacijos apie projektą kviečiame teirautis archeologijosdraugija@gmail.com